CRM este prescurtarea de la Customer Relationship Management, în traducere Managementul Relatiilor cu Clienții și reprezintă un ansamblu de instrumente care au ca scop îmbunătățirea relației cu clienții și optimizarea costurilor companiei.
Sistemul CRM are rolul de a gestiona atât activitatea externă a unei companii, referitoare la clienți potențiali, și parteneri de afaceri (clienți sau furnizori), cât și activitatea internă, contribuind astfel la optimizarea proceselor companiei și reducerea costurilor.
Mai exact sistemul software CRM unifică interacțiunile cu clienții potențiali, clientii companiei, furnizorii și angajații astfel încât valoarea informațiilor deținute crește semnificativ. Acest proces contribuie în mare măsură la atragerea de noi clienți și generarea de leaduri noi pentru clienții existenți, dar și la stabilirea strategiilor de marketing sau de dezvoltare a companiei.
CRM-ul ajută companiile să crească vânzările prin îmbunătățirea relației cu clienții și în același timp încasările facturilor emise cu ajutorul automatizării.
CRM-ul contribuie la creșterea ratei de conversie, prin monitorizarea permanentă a relației cu clienții potențiali ai companiei și setarea de targete sau obiective de performanță pentru amgajații companiei
Un CRM ajtută foarte mult la realizarea cu succes a proiectelor derulate în cadrul companiei, oferind o viziune clară asupra tuturor proceselor de lucru care le compun.
Utilizarea unui CRM reduce timpul de răspuns și automatizează operațiile repetitive din cadrul companiei, ajutând astfel la o creștere sănătoasă a acesteia și la reducerea costurilor cu personalul.
Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk