Web Analytics
CRM integrat 100% cu e-Factura

Standard vs Premium

Deciziile corecte se iau pe baza informațiilor deținute! Pentru a ne asigura că alegi varianta de CRM potrivită pentru compania ta, îți prezentăm detaliat, mai jos, diferențele dintre pachetul CRM Standard (GRATUIT) și CRM Premium.

Funcționalități

Standard

Premium


Companie

Setări generale

de aici îți faci toate setările necesare pentru o bună utilizare a soft-ului CRM.

Profil

- date personale de contact


Companie

- date companie
- logo
- descriere
- adresă website
- semnătură


Parola

- modificare parola cont CRM


Autentificare

- activare/dezactivare autentificare în doi pași


Termeni contract

- termenii contractului se vor prelua automat la crearea de contracte noi


Notificări

- termen de plată facturi (zile)

- notificare expirare servicii/produse pe clienți

- notificare în sistem pentru expirare contract

- notificare pe e-mail (utilizator și client) pentru expirare contract

- notificare pe e-mail (utilizator și client) pentru facturile neîncasate - înainte de data scadenței

- notificare pe e-mail (utilizator și client) pentru facturile neîncasate - după data scadenței


Alte setări companie

- bănci/conturi IBAN

- cote TVA

- serie/NR facturi proforme

- serie/NR facturi fiscale

- serie/NR avize de însoțire a mărfii

- serie/NR chitanțe

- grupuri clienți/clienți potențiali

- grupuri servicii/produse

- departamente

- funcții

- drafturi contracte

- invitații trimise


Utilizatori

- adăugare și gestionare utilizatori/angajați


E-mailuri

- adăugare, setare, ștergere adrese de e-mail


Maibox

- client de e-mail


Calendar

- adăugare, setare, ștergere evenimente


Clienți potențiali

- adăugare, gestionare, ștergere clienții potențiali

maxim 50

nelimitați


Import clienți potențiali

- cu ajutorul fișierelor .csv poți importa până la 500 de clienți potențiali.


Evidență servicii/client potențial

- ține evidența serviciilor la fiecare client potențial, astfel vei putea verifica oricând, de oriunde, serviciile ofertate.


Creare oferte

- creează rapid oferte folosind unul din șabloanele puse la dispoziție, datele firmei și serviciile/produsele introduse deja în CRM și trimite pe mail-ul clientului potențial.

- *NOU - buton acceptare ofertă în e-mail. Dacă clientul potențial apasă butonul de acceptare ofertă și confirmă acțiunea, statusul acesteia este modificat automat, clientul potențial este mutat în zona clienți și tu primești notificare pe e-mail.


Grupe clinți potențiali

- crearea grupelor și asignarea clienților unei anumite grupe pentru o evidență mai ușoară a acestora


Clienți

Listă clienți

- gestionează clienții existenți sau adaugă clienți noi, introdu corect datele de contact și îi poți apela direct pe telefon, WhatsApp sau e-mail.

maxim 50

nelimitați


Import clienți

- cu ajutorul fișierelor .csv poți importa până la 500 de clienți odată.


Evidență servicii/client

- ține evidența serviciilor pentru fiecare client, astfel încât să poți verifica oricând și de oriunde serviciile contractate


Creare oferte

- creează rapid o ofertă pentru client folosind șabloanele CRM AMC, datele firmei și serviciile/produsele existente, apoi trimite-o prin email.


Generare contracte, acte adiționale, procese verbale

- generează rapid contracte și acte adiționale, specificând data expirării, astfel încât sistemul să te notifice înainte ca acestea să expire


Emitere facturi proforme și facturi fiscale

- emite rapid facturi proforme/fiscale pentru serviciile furnizate și trimite-le clienților prin email, folosind setările și datele din CRM.


Setări abonamente/Emitere facturi recurente

- indiferent de frecvența abonamentelor—săptămânal, lunar, la 2 luni, la 3 luni, de 2 ori pe an, anual sau la 2 ani—faci setările o singură dată, iar clientul primește automat factura pe adresa de email introdusă în sistem.


Gestiune încasări/Emitere chitanțe

- indiferent de metoda de plată (card, transfer bancar sau cash), ține evidența încasărilor și emite rapid chitanțe pentru facturi fiscale, având grijă să eviți erorile, deoarece sistemul preia automat informațiile din factură


Servicii/Produse

Listă servicii/Produse

- creează o listă de servicii cu descriere și prețuri pentru a le selecta specific fiecărui client și a le include automat în documente: oferte, contracte, acte adiționale, facturi.


Import servicii/produse

- cu ajutorul fișierelor .csv poți importa până la 500 de servicii/produse.


Grupe servicii/produse

- poți crea grupe de servicii/produse și poți asigna serviciile pentru o organizare mai bună a acestora.


Furnizori

Listă furnizori

- adaugă furnizorii și datele lor de contact în CRM să-i poți contacta ușor, oricând și de oriunde.

maxim 10

nelimitați


Facturi furnizori

- adaugă facturile primite de la furnizori în platformă pentru a menține o evidență rapidă a plăților efectuate sau restante.


Rapoarte

Rapoartele sunt esențiale pentru orice afacere. Fără rapoarte lunare, semestriale sau anuale, o companie nu poate evalua corect poziția sa și riscă să ia decizii strategice greșite.

Raport servicii/produse


Raport clienți/potențiali


Raport oferte emise


Raport contracte generate


Raport facturi emise


Raport încasări


Raport plăți furnizori


Raport activitate utilizatori


Arhivare

Arhivare RO e-Factura atât pentru cele trimise cât și pentru cele primite prin Spațiul Virtual Privat - ANAF.

Lista arhive SPV Clienți

- oferă posibilitatea arhivării și descărcării multiple a e-Facturilor trimise în SPV indiferent de programul de facturare folosit.


Lista arhive SPV Furnizori

- oferă posibilitatea arhivării și descărcării multiple a e-Facturilor primite în SPV de la furnizori.


Integrări

Integrează CRM AMC cu alte aplicații pentru a automatiza procesele și a elimina munca manuală, lăsând tehnologia să lucreze pentru tine.

Plata cu cardul

- oferă posibilitatea clienților tăi de a plăti facturile cu cardul adăugând un link de plată pe factura emisă prin intermediul sistemului CRM (NETOPIA Payments și EuPlatesc).


Contabilitate

- exportă facturile fiscale pentru programele de contabilitate SAGA, NextUp și ContWin.


e-Factura

- autorizează CRM AMC pentru a trimite și primi facturi automat prin portalul RO e-Factura SPV.


Sarcini

Sarcini unice

- trasează sarcini și urmărește stadiul acestora.


Sarcini recurente

- programează sarcinile care se repetă pentru a ajuta echipa să nu uite de ele.


Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk