Deciziile corecte se iau pe baza informațiilor deținute! Pentru a ne asigura că alegi varianta de CRM potrivită pentru compania ta, îți prezentăm detaliat, mai jos, diferențele dintre pachetul CRM Standard (GRATUIT) și CRM Premium.
de aici îți faci toate setările necesare pentru o bună utilizare a soft-ului CRM.
- date personale de contact
- date companie
- logo
- descriere
- adresă website
- semnătură
- modificare parola cont CRM
- activare/dezactivare autentificare în doi pași
- termenii contractului se vor prelua automat la crearea de contracte noi
- termen de plată facturi (zile)
- notificare expirare servicii/produse pe clienți
- notificare în sistem pentru expirare contract
- notificare pe e-mail (utilizator și client) pentru expirare contract
- notificare pe e-mail (utilizator și client) pentru facturile neîncasate - înainte de data scadenței
- notificare pe e-mail (utilizator și client) pentru facturile neîncasate - după data scadenței
- bănci/conturi IBAN
- cote TVA
- serie/NR facturi proforme
- serie/NR facturi fiscale
- serie/NR avize de însoțire a mărfii
- serie/NR chitanțe
- grupuri clienți/clienți potențiali
- grupuri servicii/produse
- departamente
- funcții
- drafturi contracte
- invitații trimise
- adăugare și gestionare utilizatori/angajați
- adăugare, setare, ștergere adrese de e-mail
- client de e-mail
- adăugare, setare, ștergere evenimente
- adăugare, gestionare, ștergere clienții potențiali
maxim 50
nelimitați
- cu ajutorul fișierelor .csv poți importa până la 500 de clienți potențiali.
- ține evidența serviciilor la fiecare client potențial, astfel vei putea verifica oricând, de oriunde, serviciile ofertate.
- creează rapid oferte folosind unul din șabloanele puse la dispoziție, datele firmei și serviciile/produsele introduse deja în CRM și trimite pe mail-ul clientului potențial.
- *NOU - buton acceptare ofertă în e-mail. Dacă clientul potențial apasă butonul de acceptare ofertă și confirmă acțiunea, statusul acesteia este modificat automat, clientul potențial este mutat în zona clienți și tu primești notificare pe e-mail.
- crearea grupelor și asignarea clienților unei anumite grupe pentru o evidență mai ușoară a acestora
- gestionează clienții existenți sau adaugă clienți noi, introdu corect datele de contact și îi poți apela direct pe telefon, WhatsApp sau e-mail.
maxim 50
nelimitați
- cu ajutorul fișierelor .csv poți importa până la 500 de clienți odată.
- ține evidența serviciilor pentru fiecare client, astfel încât să poți verifica oricând și de oriunde serviciile contractate
- creează rapid o ofertă pentru client folosind șabloanele CRM AMC, datele firmei și serviciile/produsele existente, apoi trimite-o prin email.
- generează rapid contracte și acte adiționale, specificând data expirării, astfel încât sistemul să te notifice înainte ca acestea să expire
- emite rapid facturi proforme/fiscale pentru serviciile furnizate și trimite-le clienților prin email, folosind setările și datele din CRM.
- indiferent de frecvența abonamentelor—săptămânal, lunar, la 2 luni, la 3 luni, de 2 ori pe an, anual sau la 2 ani—faci setările o singură dată, iar clientul primește automat factura pe adresa de email introdusă în sistem.
- indiferent de metoda de plată (card, transfer bancar sau cash), ține evidența încasărilor și emite rapid chitanțe pentru facturi fiscale, având grijă să eviți erorile, deoarece sistemul preia automat informațiile din factură
- creează o listă de servicii cu descriere și prețuri pentru a le selecta specific fiecărui client și a le include automat în documente: oferte, contracte, acte adiționale, facturi.
- cu ajutorul fișierelor .csv poți importa până la 500 de servicii/produse.
- poți crea grupe de servicii/produse și poți asigna serviciile pentru o organizare mai bună a acestora.
- adaugă furnizorii și datele lor de contact în CRM să-i poți contacta ușor, oricând și de oriunde.
maxim 10
nelimitați
- adaugă facturile primite de la furnizori în platformă pentru a menține o evidență rapidă a plăților efectuate sau restante.
Rapoartele sunt esențiale pentru orice afacere. Fără rapoarte lunare, semestriale sau anuale, o companie nu poate evalua corect poziția sa și riscă să ia decizii strategice greșite.
Arhivare RO e-Factura atât pentru cele trimise cât și pentru cele primite prin Spațiul Virtual Privat - ANAF.
- oferă posibilitatea arhivării și descărcării multiple a e-Facturilor trimise în SPV indiferent de programul de facturare folosit.
- oferă posibilitatea arhivării și descărcării multiple a e-Facturilor primite în SPV de la furnizori.
Integrează CRM AMC cu alte aplicații pentru a automatiza procesele și a elimina munca manuală, lăsând tehnologia să lucreze pentru tine.
- oferă posibilitatea clienților tăi de a plăti facturile cu cardul adăugând un link de plată pe factura emisă prin intermediul sistemului CRM (NETOPIA Payments și EuPlatesc).
- exportă facturile fiscale pentru programele de contabilitate SAGA, NextUp și ContWin.
- autorizează CRM AMC pentru a trimite și primi facturi automat prin portalul RO e-Factura SPV.
- trasează sarcini și urmărește stadiul acestora.
- programează sarcinile care se repetă pentru a ajuta echipa să nu uite de ele.
Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk