Management productiv înseamnă parteneriate pe termen lung. Noi te ajutăm să gestionezi cu ușurință serviciile, evenimentele, ofertele, contractele, facturile și încasările la fiecare client în parte.
Adaugă datele clienților și îi poți contacta direct din CRM telefonic, prin WhatsApp sau mail.
Dacă ești interesat de locația publicului tău țintă, preferința, obiceiurile de consum, demografia, feedback-ul, implicarea față de marcă și alte astfel de informații vitale, investiția într-un CRM inteligent este o decizie înțeleaptă.
Softul CRM AMC îți oferă posibilitatea înregistrării informațiilor necesare pentru gestionarea eficientă a clienților, și anume: numărul de telefon, adresa de email, site-ul, precum și serviciile oferite fiecărui client. De asemenea, poți completa observațiile pe care dorești să le ai în vedere, dar și care este statusul actual al clientului.
Pentru a angaja potențiali clienți pe mai multe dispozitive în mai multe canale, ai nevoie de baze de date și procese. Cu software-ul CRM AMC, poți crea o privire de ansamblu la 360 grade pentru fiecare persoană cu care intri în contact.
Managementul clienților reprezintă o funcționalitate vitală a unui soft CRM.
Permite utilizatorilor să-și segmenteze contactele în grupuri pentru a le organiza și pentru a le satisface mai bine. Având această funcționalitate, cu CRM AMC veți putea aduna date cruciale despre clienți și vă puteți consolida strategiile de marketing atunci când introduceți produse/servicii noi. De asemenea, îmbunătățește personalizarea tuturor contactelor cu clienții, făcându-i să se simtă importanți și să fie atenți. Acesta este un factor cheie în satisfacția clienților!