Software-ul CRM AMC este utilizat pentru a crea, negocia, semna, reînnoi și aduna date despre contracte. Este conceput pentru a înlocui gestionarea manuală a contractelor fizice.
Îți punem la dispoziție șabloane de contracte pe care le poți completa cu ușurință folosind datele și serviciile introduse în CRM apoi le poți trimite pe e-mail sau salva în format PDF. Completează data expirării contractului și sistemul te va notifica cu 7 zile înainte.
Firmele investesc adesea în gestionarea contractelor atunci când ating o dimensiune suficientă sau sunt într-o etapă de creștere, dar nu numai.
Avantajele implementării software-ului CRM AMC pentru gestionarea contractelor:
• Circulația unui document bazat pe un șablon este mai rapidă decât scrierea unuia de la zero. Colaborarea, negocierea și semnarea se pot întâmpla mai repede fără procesele manuale pe care le implică contractarea fizică.
• Noul tău client îți trimite un contract. Vrei să semnezi, dar are o dată de început greșită. Trebuie să suni, să facă modificarea documentului Word, o exportă în PDF, o tipărește, o trimite și câteva zile mai târziu ajunge. Cu software-ul CRM AMC, părțile pot face modificări imediat în document.
• Stocarea și gestionarea contractelor digitale economisește cantități uriașe de timp în comparație cu procesele manuale. Găsirea rezultatelor concrete în mod digital în milisecunde este, evident, de preferat.
• Software-ul folosește de obicei criptarea și securitatea cibernetică sofisticată pentru a menține orice contract în siguranță în spatele parolelor. Cele mai bune soluții au apărări extrem de solide pentru a păstra datele în siguranță.
• Contractele fizice sunt, de asemenea, vulnerabile la pierderi sau distrugeri, din cauza unor evenimente neprevăzute precum incendiul și inundațiile. Soluțiile software de gestionare a contractelor stochează documente la nesfârșit, susținându-le în mod regulat, pentru a anula riscul de pierdere.
• O companie ar putea avea zeci de mii de contracte pe care trebuie să le păstreze, un număr care crește doar pe măsură ce trece timpul. Găsirea contractelor este mult mai ușoară, fără a fi nevoie să descoperiți o copie fizică dintr-un subsol.
În cadrul platformei CRM AMC se poate creea un contract cu o așezare adecvată în pagină care include toate elementele de identificare ale firmei tale (inclusiv logo) și-l poți trimite clienților tăi pentru a finaliza procesul de vânzare.
Această funcționalitate a softului CRM AMC îți oferă posibilitatea să predefinești diverse tipuri de contracte și să le atribui unei firme sau unei persoane fizice autorizate înregistrată în baza de date. După ce au fost predefinite tipurile de contracte (schițele) și încărcate în sistem, softul CRM AMC completează automat majoritatea informațiilor prin preluarea din baza de date. Trebuie să completați doar secțiunea ce se referă la subiectul și numărul contractului, data completării, dar și descrierea contractului respectiv.
Astfel, CRM AMC îți permite să completezi și să trimiți un contract fără erori în mai puțin de un minut, fără copy-paste din mai multe documente Word sau Excel, asigurând creșterea productivității echipei. Poți încărca în sistem mai multe schițe de contracte, pe care le poți predefini precum cele deja utilizate.