Integrare plată cu cardul:
Integrează plata cu cardul și oferă clienților tăi posibilitatea să aleagă metoda de plată preferată: plata cu cardul, plata prin transfer bancar (OP) sau cash.
Valoarea și numărul tranzacţiilor de plată cu cardurile emise de prestatorii de servicii de plată s-au dublat, în ultimii patru ani, potrivit analizei datelor statistice publicate de Banca Națională a României.
Beneficii:
- Simplifică plata: oferă clienților tăi posibilitatea să realizeze plata facturii simplu și rapid.
- Securizat 100%: plata cu cardul respectă standardul de securitate, prin intermediul căruia tranzacțiile se desfășoară în condiții de maximă siguranță.
Platforma CRM AMC permite integrarea cu:
- NETOPIA Payments – Procesator de plăți online.
- EuPlatesc - Procesator de plăți online
Integrări programe contabilitate:
Exportați facturile emise prin intermediul platformei CRM pentru a fi încărcate în programele de contabilitate.
Software-ul CRM AMC este conceput special pentru a ajuta firmele să-și automatizeze operațiunile. Pentru a-ți asigura o experiență de utilizare optimă și care să corespundă nevoilor tale ai la dispoziție integrări servicii export facturi precum: SAGA, NextUP, ContWin
Integrare e-Factura:
Autorizează CRMAMC pentru a putea trimite facturi prin portalul RO e-Factura.
Orice companie care:
- vinde produse cu risc fiscal ridicat (comercianți fructe, comercianți alcool, constructori sau comercianți de îmbrăcăminte / încălțăminte)
- vinde produse sau servicii către o institutie publica (ex: minister, autoritate locală, școală, regie autonomă, spital public etc.), adică factura apare într-o relație B2G
- oferă servicii care sunt achitate cu vouchere de vacanță de către o persoană fizică
are obligativitatea ca de la 1 iulie 2022 să încarce facturile emise în Spatiu Privat Virtual (SPV).