Web Analytics
CRM integrat 100% cu e-Factura

Funcționalități CRM

- CLIENT E-MAIL -


CRM AMC poate fi folosit și pentru gestionarea e-mailurilor

E-mailul a devenit un instrument digital indispensabil pentru orice afacere indiferent de dimensiunea ei. Acesta reprezintă un mijloc prin care putem comunica cu alți utilizatori (furnizori, clienți, parteneri) de oriunde din lume.
Cu CRM AMC nu mai ai nevoie de alt client de e-mail, îți poți integra e-mailurile companiei în platformă și le poți gestiona direct de aici.

Este important ca fiecare e-mail să fie primit și distribuit în timp util pentru a crește probabilitatea de a genera venituri.
Zona de e-mailuri din CRM AMC permite etichetarea acestora precum și trimiterea în CRM cu un singur click.
E-mailurile primite pot fi trimise fie în zona Clienți potențiali dacă este vorba de o cerere de la un prospect, fie în zona dedicată angajaților dacă este vorba de un e-mail care include un task.

Gestionare e-mailuri


Funcția E-mail din cadrul soft-ului CRM AMC este un instrument util pentru firmele de toate dimensiunile, un instrument cu adevărat eficient.

Cu această funcție de e-mail, sistemul CRM AMC te ajută să menții angajații organizați și productivi și să transmiți informațiile către prospecți, clienți și furnizori din orice secțiune a soft-ului (trimiți contracte, oferte, facturi, etc.), indiferent de zona geografică în care te afli.

Descoperă Softul CRM AMC cu: CRM Premium 1 lună GRATUIT după care poți trece la CRM Standard GRATUIT pe viață | Modulul AMC Facturare 1 lună GRATUIT | Modulul AMC Arhivare 1 lună GRATUIT.

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk