Web Analytics
CRM integrat 100% cu e-Factura

Funcționalități CRM

- CREARE OFERTE -


Realizarea ofertelor pentru prospecți și clienți și gestionarea acestora devine mai ușoară și rapidă cu ajutorul platformei CRM AMC.

Funcționalitatea de creare ofertă este disponibilă atât în pachetul CRM Premium cât și în CRM Standard și se poate folosi direct din dashboard sau din zonele dedicate Clienților potențiali și Clienților finali din platformă.

Oferta trebuie creată având în vedere cerințele clientului potențial, astfel trebuie reperate serviciile și produsele pentru care acesta a prezentat interes. Prin intermediul platformei CRM AMC este posibilă monitorizarea itinerariului ofertei (de la crearea ofertei până la încasarea contravalorii acesteia).

În cazul în care trimiteți oferte către un număr considerabil de potențiali clienți, nu înseamnă că toți vor deveni clienți. Însă, odată cu creșterea numărului de oferte trimise, crește cu siguranță și numărul clienților. Cu sistemul CRM AMC poate fi ușor de observat cum, unde și de ce se pierd prospecții, iar în acest mod vor putea fi găsite cele mai potrivite soluții.

Creare oferte


Cu ajutorul CRM AMC se pot realiza următoarele operațiuni în ceea ce privește ofertarea:

✓ Generarea unor oferte noi personalizate pentru fiecare prospect sau client
✓ Folosirea unor oferte vechi pentru crearea altor oferte
✓ Posibilitatea de adăugare număr de ordine și semnătură în ofertă
✓ Inserarea serviciilor înregistrate în platformă cu un singur click în ofertă
✓ Stabilirea termenului de valabilitate a ofertei
✓ Calcularea valorii totale a serviciilor/produselor în cadrul ofertelor de tip tabel
✓ Descărcarea ofertei în format PDF sau/și trimitere directă a ofertei pe e-mailul clientului
✓ Modificarea manuală a statusului ofertei în funcție de decizia clientului
✓ Modificarea automată a statusului ofertei dacă clientul apasă butonul de acceptare din oferta primită. În cazul clienților potențiali după modificarea automată a statusului, aceștia vor fi mutați automat în zona de clienți
✓ Monitorizarea activității clientului în legătură cu oferta

Un sistem CRM bun ar trebui să aibă o ierarhie informațională care să scoată în evidență ceea ce este important pentru utilizatori și să fie actualizat permanent.

Descoperă Softul CRM AMC cu: CRM Premium 1 lună GRATUIT după care poți trece la CRM Standard GRATUIT pe viață | Modulul AMC Facturare 1 lună GRATUIT | Modulul AMC Arhivare 1 lună GRATUIT.

Whatsapp

Suport CRM AMC Ai nevoie de ajutor?

Trimite-ne un mesaj și iți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Pentru suport la distanță descărcați AnyDesk